14:00 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کانون کارگزاران بورس

آمار کمیته سازش کانون کارگزاران: ۵۱ شکایت از بورس و ۳۲ پرونده برای فرابورس
نماد برتر-کانون کارگزاران بورس، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش را با مواردی مانند ۵۱ شکایت از بورس و ۳۲ پرونده برای فرابورس اعلام کرد.
آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش در مهر  ۹۹
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش این کانون در مهرماه ۹۹ را اعلام کرد.
صورت‌های مالی صنعت کارگزاری در سال ۹۸
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، واحد امور اعضا و اشخاص وابسته به اعضا کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، در گزارشی وضعیت صورت‌های مالی صنعت کارگزاری را اعلام کرد.
گزارش آماری دوره‌های برگزار شده کانون کارگزاران در شش‌ماهه اول ۹۹
نماد برتر- براساس آمار موجود، واحد آموزش کانون کارگزاران در شش‌ماهه نخست سال ۹۹ در مجموع ۶۲ دوره در ۴۱۷ ساعت برگزار کرده است که ۸۵۲۱۲ نفر در دوره‌ها و آزمون‌های این کانون حضور داشته‌اند.
کانون کارگزاران بورس برای انتخاب هیات مدیره جدید به مجمع می رود
نماد برتر- زمان برگزاری هشتمین مجمع عادی بطور فوق العاده کانون کارگزاران بورس برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره ٧ نفره اعلام شد.
آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش در شهریور  ۹۹
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش این کانون را در شهریور ۹۹ اعلام کرد.
فرآیند رسیدگی به شکایات
نماد برتر- هدی توانائی: «شکایت، ابزار اعلام نارضایتی فردی است که نیاز به رسیدگی و حل مشکل دارد. برای داشتن یک رویکرد موثر به شکایت باید ابتدا علت اصلی شکایت مشخص شود، چراکه برآورده نشدن انتظارات یا تأخیر در کیفیت ارائه خدمات، سبب عدم احساس رضایت توسط مشتریان می‌شود.»
انتصاب مدیر آموزش و فرهنگ سازی شرکت اطلاع‌ رسانی و خدمات بورس
نماد برتر- احسان عامری مقدم، مدیر آموزش و فرهنگ سازی شرکت اطلاع‌ رسانی و خدمات بورس شد .
آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش در مرداد  ۹۹
نماد برتر- کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، آمار پرونده‌های مورد بررسی در واحد کمیته سازش این کانون را در مرداد ۹۹ اعلام کرد.
تغییر ضریب تعدیل اعتباری کارگزاران از اختیارات بورس است
نماد برتر- دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار: «افزایش یا کاهش ضریب تعدیل اعتباری کارگزاران پیش از این جزء اختیارات سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و اتفاق جدیدی نیست.»
شناسایی الکترونیکی مشتریان در بازار سرمایه بلامانع اعلام شد
نماد برتر- مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در موضوع "شناسایی الکترونیکی مشتریان و انعقاد قرارداد الکترونیکی" اعلام شد.
زیر ساخت ها برای پاسخگویی کارگزاران به سهامداران عدالت فراهم شده است
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از رفع برخی مشکلات در زیر ساخت های شرکت های کارگزاری برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت خبر داد.
چرا منابع حاصل از فروش سهام عدالت واریز نشده است؟
نماد برتر- امکان فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت برای مشمولانی که مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کرده بودند، از ششم خردادماه فراهم شد و اکنون با گذشت حدود ۴۰ روز از این اتفاق، بسیاری از سهام‌داران گله دارند که هنوز منابع حاصل از فروش سهام به حسابشان واریز نشده است.
پیش فرض ها تغییر می کنند!
دبیرکل کانون کارگزاران بورس از تغییر پیش‌فرض‌های عقد شرعی خرید اعتباری خبر داد.
اصلاح سامانه معاملاتی بورس از برنامه‌های سال جاری است
پایگاه خبری راد: دبیر کل کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران گفت: در سال گذشته تعامل سازمان بورس و کانون برای رفع مشکلات کارگزاران مناسب بوده و امید می‌رود اقداماتی مانند اصلاح دامنه نوسان، حجم مبنا و اصلاح سامانه معاملاتی و در مجموع اقداماتی که به ریزساختارهای بازارسرمایه مربوط می‌شود در سال جاری هم ادامه داشته باشد.